top of page

Algemene voorwaarden MIA CARRARA


VEILIG BETALEN
Wij bieden ruime betaalmogelijkheden: je betaalt gemakkelijk via iDeal, Visa, Mastercard, Maestro, American Express, PayPal of ApplePay. Neem contact met ons op als je via een andere wijze wilt betalen.
 
VERZENDING
Om het zo goedkoop mogelijk voor jou te maken, houden wij niet alle producten om voorraad. Deze worden speciaal voor u besteld. De levertijd kunnen daarom verschillen, maar tenzij anders gecommuniceerd houden wij 6 tot 8 weken aan. De meeste accessoires zijn wel op voorraad en hiervoor geldt een levertijd van 3-5 werkdagen. Als het om meubels gaat zullen wij telefonisch of per e-mail contact met je opnemen om af te stemmen wanneer we het product komen bezorgen. 
De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte en zwaarte van het product. Voor accessoires rekenen wij €6,95 verzendkosten. Verzendkosten voor grotere producten vind je op de productpagina.
Accessoires worden hoofdzakelijk per post/koerier verstuurd. Meubels worden door een externe transporteur bezorgd. Deze externe transporteur bezorgt middels zogeheten drempel leveringen. Je draagt dan zelf zorg voor het plaatsen en eventueel monteren van de meubelen in welke vorm dan ook. Je bent zelf verantwoordelijk voor het naar binnen halen van deze meubels.. Eventueel bijkomende kosten uit het niet naar binnen kunnen brengen van deze meubels komen dan ook bij jou terecht. We bezorgen niet op de Waddeneilanden.

Bezorging door onze logistieke partner:

  • Klanten zijn verantwoordelijk voor het vooraf verstrekken van gedetailleerde informatie over de bezorgmogelijkheden, inclusief eventuele obstakels zoals trappen, smalle doorgangen, of andere belemmeringen die de bezorging kunnen beïnvloeden.

  • Onze bezorgers zullen redelijke inspanningen leveren om producten te bezorgen op de door de klant aangegeven locatie. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat er op de bezorgdatum iemand aanwezig is om de levering in ontvangst te nemen.

  • Indien onze bezorgers de producten niet kunnen bezorgen als gevolg van problemen zoals onvoldoende toegang of onjuiste informatie verstrekt door de klant, behouden wij het recht om extra bezorgkosten in rekening te brengen. Deze kosten worden vooraf aan de klant gecommuniceerd.

  • Wij streven ernaar om duidelijk en tijdig te communiceren met de klant over de bezorgmogelijkheden en eventuele extra kosten. Het is in het belang van de klant om actief mee te werken aan de bezorgingsregeling en tijdig eventuele problemen aan te geven.



PRIJS
Alle vermelde prijzen zijn in euro's en inclusief btw en exclusief verzendkosten. 

RETOURNEREN
Wil jij je pakket retourneren? Jammer, wij streven er altijd naar om topkwaliteit te leveren en doen ons werk met veel passie. Je kunt echter binnen 14 dagen op eigen kosten retourneren. Indien we binnen 14 dagen niets van je horen, gaan we ervan uit dat je volop aan het genieten bent van je nieuwe product en zal de koop als bindend beschouwd worden. De retour- en transportkosten zijn voor eigen rekening. 
Dit geldt alleen voor producten die niet speciaal voor jou zijn gemaakt. Bij op maat gemaakte producten hanteren we geen zichttermijn en is de koop bindend. Dit komt natuurlijk omdat we dit product speciaal voor jou laten produceren.
Artikelen met gebruikssporen, krassen of beschadigingen worden geweigerd en teruggestuurd naar de afzender. Plaats het artikel in een stevige doos, vul het retourformulier in en voeg deze bij de doos. Zodra je retour is verwerkt ontvang je een bericht van ons. Het bedrag wordt van binnen 7 dagen op je rekening gestort. Uitsluitend bij een complete, onbeschadigde retournering van de bestelling zullen ook de verzendkosten terugbetaald worden. 

BESCHADIGINGEN
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een item beschadigd geleverd wordt. Dit moet je dan binnen 2 werkdagen bij ons melden. Dit kan door bijv. een foto te mailen naar ons. Wij lossen het probleem direct voor je op! Ben je echter te laat, dan maak je geen aanspraak op een restitutie of een andere vorm van vergoeding. Om ons bedrijf succesvol te runnen moeten we ook ergens een grens trekken natuurlijk. 
 
OP MAAT GEMAAKTE PRODUCTEN
Als wij speciaal voor jou een product ontwikkelen, kan je deze producten niet retourneren. Als het product beschadigd is, dan kan je contact met ons opnemen en kijken we samen naar een passende oplossing. We komen er vast wel uit!

VOORBEHOUD
Uiteraard streven wij ernaar om alle gegevens, afbeeldingen en prijzen op de website correct weer te geven. Wij zijn echter ook maar mensen, dus het zou kunnen dat er een fout in staat. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Ook kan het zijn dat de kleur van het product afwijkt van de foto's. We werken met natuursteen en elk product is uniek. We kunnen dus vooraf niet garanderen dat je exact hetzelfde product krijgt. Wel kunnen wij bepaalde wensen doorgeven (kleurvoorkeur, holtes, afwerking) en deze zullen te allen tijden worden gerespecteerd tijdens de productie.

bottom of page